F.v. Fridtjof Dahl, Susann Bye, François Savard og Anders Letnes.

Journey Agency satser på kreative tjenester

Samler alle kreative tjenester i ny avdeling for å møte økende etterspørsel fra kunder: – Et massivt potensial.

Publisert Sist oppdatert

– Den nye kreative avdelingen skal først og fremst fokusere på digitalt design, men vil også tilby foto og video og sosiale medier. Vi vil utvide med flere tjenester fortløpende. Journey har tilbudt disse og andre kreative tjenester tidligere, men vi gjør nå dette til et satsingsområde hvor vi samler alt i en avdeling, sier COO i Journey Agency Norway, Malin Maarud, i en pressemelding fredag.

Dette gjør at Journey Agency enklere kan utnytte synergier på tvers av ulike disipliner, samtidig som det er praktisk for kundene som kun trenger ett byrå til alle markedsføringstjenester.

Anders Letnes blir leder for den nye avdelingen. Han har tidligere hatt interimt ansvar for innholdsavdelingen i Journey. François Savard vil være fagansvarlig.

Både Letnes og Savard har lang fartstid i selskapet, og har jobbet med flere av byråets nøkkelkunder. Avdelingen består ellers av Fridtjof Dahl (foto og video) og Susann Bye (sosiale medier).

– Det blir spennende tider fremover. Vi ser at flere og flere kunder etterspør kreative tjenester. Det er et massivt potensial i alle tre disipliner, både for oss og kundene våre, og med dagens team har vi et solid fundament, sier Letnes.

Synergier er viktig i Journey – både mellom tjenestene til de ulike avdelingene og innad i hver avdeling.

– En av våre viktigste satsningsområder er e-handel, og vi ser at de kreative tjenestene vil bidra til å skape en unik merkevareidentitet for våre kunder i det stadig økende konkurransedyktige e-handelsmarkedet. Dette gjør at vi kan tilby helhetlige kampanjer og strategier hvor alle fagområdene spiller på lag. Erfaringen vår er at dette gir bedre resultater for kundene våre.

Powered by Labrador CMS