
NoA Connect blir fullservice mediebyrå
Henter to nye for å styrke satsingen.
Etter mange år med spesialisering innen performance marketing har selskapet merket en økende etterspørsel fra kunder etter helhetlige medieløsninger. Det siste året har NoA Connect derfor gradvis begynt å levere offline- og TV-kjøp for sine kunder, og nå styrkes denne satsingen ytterligere med ansettelsen av Fredrik Mowinckel og Gard Johannessen fra Mood Communications.
Fredrik Mowinckel har over 17 års erfaring fra mediebyråbransjen. Han startet sin karriere i OMD hvor han var TV-faglig ansvarlig, før han gikk videre til Red Media (nå Dentsu X) hvor han fortsatte som TV- og radiofaglig ansvarlig. De siste åtte årene har han vært medierådgiver i Mood Communications, hvor han med stor suksess har bistått en rekke kunder med å optimalisere deres mediestrategier.
Gard Johannessen startet sin karriere som TV- og radiorådgiver i PHD før han gikk til Mood Communications, hvor han har vært medierådgiver de siste elleve årene. Han har lang erfaring med å utvikle helhetlige mediestrategier og skape effektive løsninger for kundene sine.
– Vi har vært på utkikk etter noen som kunne komplementere vårt eksisterende tilbud og tilføre oss bredere mediebyråkompetanse. Etter en grundig prosess fant vi Gard og Fredrik, og vi er ekstremt glade for at de deler vår entusiasme for det vi skal utrette sammen med kundene våre fremover, sier daglig leder i NoA Connect, André Gurrik.
– Vi har fulgt NoA Connects imponerende utvikling over tid og ser et enormt potensial i denne satsingen. Med et sterkt performance-miljø i bunn og en dyp forståelse for hvordan medielandskapet utvikler seg, er byrået allerede i en ledende posisjon. Nå skal vi kombinere vår erfaring med dette miljøet for å skape et fullservice mediebyrå som både leverer på strategi og effekt. Vi gleder oss til å være med på denne reisen, sier Fredrik Mowinckel og Gard Johannessen.
NoA Connect og Anorak melder i pressemeldingen at de opplever en økende etterspørsel fra kunder som ønsker tettere samarbeid mellom kreativ utvikling og distribusjon.
– Når vi kombinerer kreativitet og distribusjon i én sømløs prosess, skaper vi løsninger som både engasjerer og leverer resultater. Vi ser at denne arbeidsmodellen gir en betydelig merverdi for kundene våre, og dette vil være en viktig del av vårt tilbud fremover, avslutter Gurrik.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no