Jakub Janaszek (t.v.), Global Partnership Director i inStreamly, og Andreas Myraune, grunnlegger av Beta, feirer det nye partnerskapet som skal «revolusjonere» spillmarkedsføring i Norden med avanserte, AI-drevne løsninger for Twitch-streamere.

inStreamly og Beta inngår partnerskap i Norge

inStreamly, en digital markedsføringsplattform som kobler over 150 000 streamere med merkevarer gjennom sponsoravtaler, og Beta, et norsk markedsføringsbyrå, har inngått partnerskap.

Publisert

Partnerskapet har som mål å tilby merkevarer unike, interaktive løsninger for å nå unge mennesker, og gi twitch-streamere nye muligheter for å samarbeide med merkevarer.

Andreas Myraune, grunnlegger av Beta, sier at partnerskapet vil være avgjørende for å muliggjøre at Beta Ads kan skalere deres operasjonen sømløst over hele Norden. 

– Deres teknologi tilbyr en rekke avanserte funksjoner som virkelig har løftet vår kvalitet i kampanjene vi gjør på Twitch, sier Myraune og legger til: 

– Med inStreamlys AI-drevne løsninger kan vi nå levere høyt sofistikerte og interaktive kampanjer, og gi våre kunder banebrytende markedsføringsverktøy som skiller dem ut i et konkurransepreget landskap. 

Beta bringer med seg erfaring og forståelse av gaming- og streamingindustrien i Norge, mens inStreamly tilfører sin teknologi for effektivt å koble merkevarer med de fellesskapene som samles rundt streamere.

– Dette samarbeidet lar oss fokusere på det vi er best på: å koble med streamere og kunder, mens inStreamlys kontinuerlig utviklende teknologi sikrer at vi alltid er i forkant. Det er et partnerskap som ikke bare støtter vår vekst, men også øker verdien vi bringer til våre kunder, sier Myraune.

Beta har allerede levert en streamer-kampanje for Norstat. 

Med 20 gaming-streamere som deltok i aktiveringen, genererte kampanjen 140.000 visninger og over 4000 klikk. Norstats animasjoner nådde et høyt diversifisert publikum da de ble vist på 37 unike streamingkategorier.

inStreamly sin globale tilstedeværelse fortsetter å vokse, og teknologien er brakt til regioner og land som Brasil, Japan, Midtøsten, Ukraina og Latin-Amerika. 

Ved å etablere en avtale med Beta i Norge fortsetter de på samme vei.

– Ved å jobbe tett med lokale ledere, kan vi bringe nye løsninger for spillmarkedsføring til ulike markeder. inStreamly-teknologien har bevist sin effektivitet i mange markeder, og vi er sikre på at den vil gjenta suksessen i Norge. Vi ser frem til å samarbeide med Beta i landet og utvikle den lokale spill- og streamingindustrien sammen, sier Jakub Janaszek, Global Partnership Director i inStreamly.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS