Norwegian fyller 20 år og er ute med en stor jubileumskampanje. Hovedrollen i filmene er gitt til en struts.

Norwegian og TRY har gitt hovedrollen til en struts i jubileumskampanjen

Gründer Bjørn Kjos med en birolle.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Norwegian fyller 20 år og er ute med en stor jubileumskampanje. Hovedrollen i filmene er gitt til en struts, som drømmer om å fly.

– Da Norwegian sitt første fly tok av fra Gardermoen for 20 år siden, ble det starten på et flyeventyr som gjorde det mulig for stadig flere å fly til lavere priser og stadig flere spennende destinasjoner. Norwegian utfordret et monopol med kvalitet, gunstigere priser og med smarte løsninger for de reisende. Kampanjen vår har bokstaveliggjort nettopp dette, sier kampanjeansvarlig i Norwegian, Anette Myrseth Kristiansen, i en pressemelding.

Det er TRY og TRY Film som står bak kampanjen hvor en struts får muligheten til å fly og sjekke ut alle løsningene til Norwegian i diverse uttak. Selve strutsen er laget i samarbeid med The Mill i London.

I reklamefilmen dukker det også opp et kjent fjes. Gründer Bjørn Kjos, som gikk av som konsernsjef i 2019, har fått en liten birolle. Men det er altså strutsen som er frontfigur i denne jubileumskampanjen, regissert av Ole Martin Hafsmo og produsent Mari Grundnes Paus.

TRY Opt har laget uttak til digitale kanaler.

Powered by Labrador CMS