Morgenstern tok gull på ANFO Effekt i 2023, kan de gjenta bedriften på årets prisutdeling?

Dette er gjengen som skal kåre de mest effektive kampanjene i 2024

– Imponerende kompetanse.

Publisert

– Dette er en håndplukket gjeng og jeg er overbevist om at de tar på seg denne oppgaven med iver og lyst. I år har vi både erfarne jurymedlemmer fra tidligere og friske ansikter med nye perspektiver, sier Håvard Kvernaas Bakken i ANFO.

Han peker på at siden konkurransen omfatter alle typer virkemidler, er det avgjørende med en jury som favner bredt. 

– Samlet sett har vi fått på plass en jury med imponerende kompetanse, engasjement og forankring i hele markedsføringsbransjen, sier han.

ANFO Effekt har blitt arrangert siden 2012 og målet med konkurransen er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.

ANFO peker selv på i pressemeldingen at man bruker gigantiske summer på markedsføring. Da har alle et ansvar for å gjøre dette best mulig.

Årets DSAR (Annonsørrapporten) viste at å dokumentere effekt av markedsarbeidet fortsatt er en av annonsørenes største utfordringer. ANFO Effekt er med å gi heder til de som evner nettopp dette. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS