Han skal lede juryen i Kundeservice Awards
– Vi tror at denne måten å kåre på gir større læringspotensial for bransjen.
- Jeg gleder meg til å juryere i Kundeservice Awards 2023! Vi er helt avhengige av god service i kontakten med kundene våre. Veien til økt topplinje går direkte via våre kollegaer med personlig kundekontakt i sannhetens øyeblikk, sier Gorm Kunøe, jurygeneral i Kundeservice Awards i en pressemelding.
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter og arrangeres av ANFO og VIRKE.
Målet med konkurransen er å anerkjenne alt det flotte arbeidet som gjøres innen kundeservice og direktesalg.
Kåringen er jurybasert, og nå er juryen satt. Den består av et pent knippe flinke bransjefolk med masse erfaring. Gorm Kunøe er jurygeneral for juryen.
Trine Lise Ness Grimstad, Waken, er juryleder for kategoriene Årets kundesenter, Årets teamleder kundesenter og Årets medarbeider kundesenter. Hun har med seg følgende jurymedlemmer:
Marit Brochmann, Bulder fra Sparebanken Vest
Tonje Langtangen, Fleks
Randi Fiskerud, NAF
Irene Fauskanger, Fjordkraft
Trine Rode Kristiansen, Kundeserviceskolen
Corinne Hilde Fjellås, Icon Bussiness Media
Kjersti Andresen, Brødrene Dahl, er juryleder for kategoriene Årets callcenter, Årets teamleder callcenter, Årets medarbeider callcenter og Årets selger. Hun har med seg følgende jurymedlemmer:
Morten Nøstvold, Schibsted Marketing Services
Paal Skjellum, Data Factory
Nils Høgevold, Høyskolen Kristiania
Alv Terkel Torp, ATT Marketing
Kim Schulerud, GlobalConnect
Ina Svarød, Innovasjon Norge, er juryleder for kategoriene Årets outsourcing partnerkap, Årets chatbot, Årets innovasjon og Årets bærekraft. Hun har med seg følgende jurymedlemmer:
Gunnar Stensaker, TRY Opt
Wenche Leithe, Cognito
Ingrid Sara Grimstad, Norsk Solar
Morten Kjærnes, Morten Kjærnes Consulting
Bo Andersson, Mogi
Ivar H. Kristensen, KAPO
– Denne konkurransen skiller seg fra andre prisutdelinger innen fagfeltet ved at den er jurybasert. Vi tror at denne måten å kåre på gir større læringspotensial for bransjen, sier Carsten Gunnarstorp, som er konkurranseansvarlig for Kundeservice Awards i ANFO.