Hun er årets fagperson innen «employer branding»
Kate Aunaas Ingram får pris for sitt brennende engasjement for faget.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Det er veldig spennende. Det er et veldig viktig fagområde som vokser hvert år. Jeg er veldig glad for at det settes så stort fokus på dette. Det er ikke alltid store team som jobber med employer branding, så jeg har satt i gang nettverk de siste årene for å dele kompetanse med bransjen, sier Kate Aunaas Ingram.
Tirsdag ble årets fagperson i employer branding delt ut under Magnet Awards. Det er en ny pris som skal hedre de personene som står bak all den gode jobben som gjøres.
Det var altså Ingram som vant årets pris. Hun, som nå jobber i Statkraft, ble den første vinneren av kategorien.
Juryen sa følgende om årets vinner:
«Kate har et brennende engasjement for Employer Branding som fag og har vært med å løfte den frem som et viktig fagområde for bedrifter i Norge. Kate er aktiv på LinkedIn og deler både personlig tanker og inspirasjon fra andre med sitt nettverk. Hun har etablert et EB nettverk med eksperter fra mange av Norges største virksomheter som møtes for å dele erfaringer og gjøre hverandre bedre. Kate har også holdt mange foredrag og vært med i podcaster for å diskutere EB som et tema og hvordan hun i sin nå værende og tidligere jobber har jobbet aktiv med Employer Branding».