Chris André Aadland er allerede godt i gang med å jobbe med å løse små og store utfordringer for kundene til Netlife.

Netlife henter MDG-rådgiver

Det ble ikke fire nye år på Stortinget for Chris André Aadland, som har tatt turen fra Miljøpartiet De Grønne til Netlife.

Publisert

– Netlife er blitt synonymt med brukervennlig design. Derfor er jeg spesielt stolt av å være en del av denne kunnskapsrike gjengen, og samtidig kunne utvide tjenestetilbudet til byrået, sier Chris André Aadland i en pressemelding. 

Han tar nå fatt på rollen som innholdsdesigner i Netflife, men har de siste tre årene jobbet som rådgiver og innholdsprodusent for Miljøpartiet De Grønne. 

I løpet av tre valgkamper har Aadland jobbet med strategiske retninger, innholdsproduksjon, sosiale medier, kampanjer og analyse.

– Jeg håper å bidra til at kundene til Netlife får dekket en større del av behovene sine for kommunikasjon og innholdsproduksjon med meg på laget, sier han. 

I Netlife gleder de seg over et styrket lag på innholdsdesign, og å få inn en ekspert på strategisk og kreativt arbeid i flere kanaler.

– Vi er veldig glade for å få inn folk som har praktisk erfaring med å håndtere hele digitale univers, slik som Chris. Hans evne til å tenke helhetlig vil være verdifullt for kundene våre, sier Anja Regine Schönhaug, leder for innholdsteamet i Netlife.

– I Miljøpartiet De Grønne ble jeg smittet av et brennende engasjement for å gjøre verden til et bedre sted. Det har jeg med meg videre, uansett hvor jeg jobber, sier Aadland.

Heldigvis ser han tendenser til det samme verdigrunnlaget i gjengen i Netlife.

Powered by Labrador CMS