The Oslo Company har laget serie for Maarud hvor de følger Mike (fra Mike’s Corner) når han får oppfylt drømmen om å lage sin helt egen Tortilla
The Oslo Company har laget serie for Maarud hvor de følger Mike (fra Mike’s Corner) når han får oppfylt drømmen om å lage sin helt egen Tortilla

– Det er på ekte en drøm som går i oppfyllelse

The Oslo Company med serie for Maarud.

Publisert

Maarud, Mike og The Oslo Company går way back, og denne gangen oppfylles Mike’s barndomsdrøm når han får lansere sin helt egen Tortilla. 

Med hjelp av gode venner har Mike kommet fram til den nye smaken, og denne reisen har blitt til serie på YouTube og TikTok. 

Det melder de i en pressemelding.

– Å få lov til å være med å realisere en drøm er jo en drøm i seg selv! Jobben vår har vært å konseptualisere det ekte engasjementet Mike og Maarud har for hverandre, lage noe som føles nært og underholdende, og samtidig beholde Maaruds kjærlighet for sin sterke merkevare Tortilla, sier kreatørduoen Josephine Berntzen og Markus M. Schrødahl. 

I YouTube-serien Maarud Mike It Happen inviterer Mike sine venner ned på Mike’s Corner i Bjørvika for å hjelpe han med å navigere et spekter av smaker, nøye kuratert av Maaruds smaksdronning, Randi. I tillegg har gjestene samarbeidet med Randi om å lage sin egen smak som de tror Mike vil like. 

– Vi ønsket å gjøre noe annerledes og ta samarbeidet med Mike ett steg videre. Reisen med Corner Snack har vært veldig gøy, og denne gangen har Mike, med god hjelp, valgt smaken på vår nye Tortilla. Vi i Maarud er superstolte av samarbeidet med en så unik, fin og kreativ fyr som Mike, sier merkevaresjef i Maarud Annette Eidesen.

Mike’s gode hjelpere er Jonas Benyoub, Øyunn Krogh, Nora Svenningsen og Yosef Wolde-Mariam. Gjennom tasting, gjetting og gode historier blir smakene rangert på en pall, hvor Mike til slutt står igjen med den ultimate tortillasmaken.

– Dette samarbeidet har vært helt vilt, og det er på ekte en drøm som går i oppfyllelse! Det er veldig kult å se at noen så store som Maarud er villig til å høre på hva jeg har å si, og for meg er det enda en bekreftelse på at man aldri må slutte å drømme. Og å få gjøre dette med The Oslo Company var only right, sier Mike eller Michael Ray Vera Cruz Angeles, som er hans fulle navn. 

Kampanjen er kreert og produsert av The Oslo Company, med Alexander Holland Jensen (Ikke lov å le på hytta, Føkkings Fladseth, Hev stemmen) som produsent og Cash Khazai på regi. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS