Healthy EATS ansetter salg- og markedsmedarbeider i Bergen
– Han er en person som kan være med å vokse sammen med Healthy EATS.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Det sier markedssjef Anniken Veland Sætre til KOM24, om Nathaniel Joshua Karunairasah.
Han er ansatt som salg- og markedsmedarbeider i fast food selskapet, og ble oppdaget under Gründerdagen til NHH tidligere i høst.
– Han utstrålte en karisma som vi tenkte ville passe glimrende og inviterte han derfor på et intervju.
En god match
Selskapet var på jakt etter en deltidsansatt.
– Han bidrar med en skapervilje, kreativitet og personlige egenskaper i kombinasjon med analytiske ferdigheter fra NHH. Vi har planer om å starte markedsføring på TikTok og ser derfor store muligheter med han som ansatt. Han er en person som kan være med å vokse sammen med Healthy EATS.
Karunairasah er svært glad for å være en del av det ambisiøse selskapet som ønsker å bli størst innen sunn fast food.
– Jeg er først og fremst veldig takknemlig for at gjengen i Healthy EATS ønsker å ha meg med på teamet! Da jeg møtte Veland Sætre og Arve Førland Eide på Gründerdagene, merket jeg kjapt at vi var en god match.
Eide etablerte selskapet sammen med Vilde Regine Tellnes tilbake i 2020.
– Nå gleder jeg meg til å komme i gang og bidra til Healthy EATS mission om å bedre folkehelsen og kutte klimagassutslipp, forteller han.
Sikter seg inn mot sterk vekst
Karunairasahs oppgaver vil være varierte, men hovedsaklig innenfor markedsføring og salg. Han røper også en egen gründerdrøm.
– Dette er en ekstremt god mulighet å få lære av Eide og Tellnes. I tiden fremover skal jeg jobbe med B2B og innhenting av kundeinformasjon på Trust Shops, og ellers bistå der det trengs, sier han.
Selskapet har et mål om å hente inn ti millioner i første kvartal neste år, og dette er en av årsakene til at de hentet inn forsterkninger nå.
– Det vil være økende behov for å styrke salg- og markedsapparatet for å rigge Healthy EATS for vekst. Vi har en tre stegs rakettmodell hvor vi først skalerer i Norge med 100 lokasjoner innen utgangen av 2022, deretter ekspanderer vi til Norden og så internasjonalt. Innen utgangen av 2025 skal vi ha tilstedeværelse i store deler av Europa, sier markedssjefen.