Fra venstre: Magne-Andre Skretting (NoA), Jarle Stabell (Lyreco), Kristina Skogen (NoA), Elisabeth Jakobsen (Lyreco), Øystein Vinje (NoA)

Lyreco velger NoA som ny samarbeidspartner

Etter en omfattende pitch-runde, hvor åtte byråer kjempet om å bli Lyrecos nye strategiske og kreative samarbeidspartner, falt valget på NoA.

Publisert

– Vi er mektig imponert over hvordan NoA kombinerte klare og ambisiøse forretningsmål med en bunnsolid bredde i kompetanse – både kreativt, rådgivende, teknisk og økonomisk, sier Jarle Stabell, Marketing Manager i Lyreco Norge, i en pressemelding.

2025 markerer en ny æra for Lyreco Norge, hvor de skal bevege seg bort fra produkt- og prisdrevne kampanjer til en mer verdibasert markedsføring, skriver de.

– Nivået på bidragene vi mottok i pitcherunden var imponerende høyt, og det har vært inspirerende å se så mange kreative og gjennomarbeidede forslag. Anorak og NoA viste en unik forståelse for vår forretningsstrategi og hvordan kommunikasjon kan være en drivkraft i vår videre vekst, sier Elisabeth Jakobsen, Head of Marketing og eCommerce i Lyreco Norge.

Teamet fra NoA består av Kristina Skogen (kommersiell direktør), Mats Formo (leder forretningsutvikling), Kaja Lindsjørn (forretningsrådgiver), Øystein Vinje (vekstdirektør), Magne-Andre Skretting (fagansvarlig betalt søk) og Katharina Fries (prosjektleder).

– Det er alltid en ære å få tillit fra en kunde med så høye ambisjoner. Lyreco er en spennende aktør med en tydelig retning, og vi gleder oss til vi skal få være en samarbeidspartner som skal bidra med kundedrevet vekst gjennom posisjonering, merkevarestrategi, kreativitet, innhold og operativ markedsføring, sier, Kristina Skogen i Anorak NoA.

Powered by Labrador CMS