Tripletex har valgt Atyp som byrå
Etter en byråkonkurranse før jul, var det Atyp som fikk oppgaven med å gi regnskapsprogrammet Tripletex et nytt kommunikasjonskonsept. Den nye kommunikasjonen rulles ut i mediene i disse dager.
– Vi synes Atyp løste utfordringen på en veldig god måte. De laget et flott konsept som de med kreative grep fikk til å fungere på tvers av alle annonseflater, og kommuniserer effektivt, sier Eirik Nereng, markedssjef i Tripletex, i en pressemelding.
Det nye konseptet ble til etter en effektiv prosess mellom Tripletex og deres nye byråpartner.
– Tripletex har store vekstambisjoner for 2025 og vi ble raskt enige om at de trengte et konsept som tok steget «ut av kontoret», og viste fram den store bredden av bedrifter som får dekket behovet sitt med Tripletex, sier Marius Jensen rådgiver i Atyp.
– Det typiske for kategorien er å fortelle at det er enkelt og at du får alt på ett sted. Dette gjelder også Tripletex, men i tillegg er de markedssledene. At de er det mest brukte regnskapsprogrammet, med tillit fra mer enn 135 000 bedrifter over hele landet, synes vi var verdt å løfte fram, sier teamet i Atyp.
– Vi ville vise bredden av bedrifter som bruker Tripletex der ute i dag. De finnes i alle slags bransjer og størrelser, sier Dagmar Kollstrøm og Trond Vestengen som kreativt team på jobben.
«Hele Norges regnskapsprogram» omfavner alt det folkelige, brede, enkle og fleksible som Tripletex er. Grepet med å sette sammen mange yrkesgrupper og bransjer til én person er iøynefallende og lett å kjenne igjen på forskjellige flater, vi gleder oss til å få materiellet ut og se hvordan det blir tatt imot i markedet vårt, sier Henrik Jensen, innholdsprodusent i Tripletex.
Kampanjen består av en rekke filmer til TV, SoMe og digitale flater, i tillegg til print og radio.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no