F.v CEO & Founding partner i Anti, Kenneth Pedersen og Kristin Grimstad sammen med Marianne Borchgrevink og Kristine Nergaard fra Brav.

Brav reposisjonerer kjente merkevarer – valgte byrået som tydelig skilte seg ut

– De hadde en helhetlig og tverrfaglig tilnærming til hva en merkevare faktisk kan være, og ikke minst følte vi en god kjemi og kulturell match, sier kreativ leder i Brav.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det er utrolig spennende å se hvordan de forskjellige byråene presenterer seg og hvordan de tenker om våre merkevarer, sier kreativ leder for Brav, Kristine Nergaard i en pressemelding.

Brav er en aktør innen sport- og fritidsmarkedet og forvalter flere sterke merkevarer, deriblant Swix, Lundhags, Ulvang og Helsport. Nå har de valgt Anti som partner på merkevareutvikling.

– De hadde en helhetlig og tverrfaglig tilnærming til hva en merkevare faktisk kan være, og skilte seg tydelig ut fra de andre. Ikke minst følte vi med en gang en god kjemi og kulturell match, forteller Nergaard.

Viktig med strategisk reposisjonering

Brav skal nå reposisjonere merkevarene Swix og Ulvang, to merkevarer som begge har en sterk historie i det norske markedet, innen henholdsvis skismøring og ullklær. Begge merkevarer skal rustes for å vokse internasjonalt, med netthandel som vekstmotor, heter det videre i meldingen.

– En strategisk reposisjonering av alle våre merkevarer er selvsagt en kjempeviktig jobb for oss. Med den helhetlige og strategiske tilnærmingen til ANTI og måten de både har forstått våre utfordringer og utfordret oss på, har vi følt oss veldig godt ivaretatt fra dag én, sier eCom & Marketing Director Brav, Marianne Borchgrevink.

Arbeidet er allerede i gang med både Swix og Ulvang og de første endringene vil man se allerede til høsten.

– Det å få jobbe med en del av arvesølvet blant norske merkevarer, er utrolig gøy. Swix og Ulvang er begge aktører alle nordmenn har et forhold til og det gjør det ekstra spennende og utfordrende å bygge en plattform for dem på det internasjonale markedet, sier daglig leder i Anti Kristin Grimstad.

Powered by Labrador CMS