ANTI får fem nye år med Posten
Avtalen har en samlet verdi opp til 20 millioner kroner.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Posten Norge har valgt ANTI som nordisk merkevare- og designpartner for de kommende fem årene, opplyses det om i en pressemelding.
- ANTI har vist seg som et byrå med svært høy designfaglig kompetanse og et sterkt strategisk tankesett som harmoniserer godt med oss. ANTI ble valgt ut ifra en totalvurdering av løsning og pris. De overbeviste med gode referanser og de beste løsningene på våre caseoppgaver. Vi er svært glad for å kunne fortsette samarbeidet og utvikle, digitalisere og bygge sterke merkevarer for Posten og Bring i Norden, sier Cato Geertsen, Designsjef i Posten Norge i pressemeldingen.
Avtalen med ANTI har en varighet på totalt fem år, med en samlet verdi opp til 20 millioner kroner, og gjelder strategisk merkevare- og designutvikling for Posten Norge-konsernet både nasjonalt og nordisk.
– Det at Posten Norge har valgt oss på ny, ser vi på som en enorm tillitserklæring og viser at vi samarbeider godt over tid. Sammen har vi fått utredet mye de siste tre årene. Vi har revidert identiteten til både Posten og Bring, utviklet et digitalt designsystem for merkevarene, og berørt så og si alle flatene i identitetene. Vi ser med spenning på årene fremover og det vi skal få til sammen, sier Tine Moe Løvberg, Client Director i ANTI, i pressemeldingen.
Også daglig leder i ANTI, Kristin Holst Grimstad, setter pris på fem nye år med Posten.
- Posten og Bring er åpenbart en spennende og strategisk viktig kunde for ANTI, derfor er vi glade for å ha fått fornya tillit i konkurranse mot andre svært dyktige byrå, sier hun.