Tom Andersson, Nasir Sirikhan og Kenneth Pedersen
Tom Andersson, Nasir Sirikhan og Kenneth Pedersen

ANTI inngår samarbeid med Quikstyle

Quickstyle har valgt ANTI som strategisk og kreativ partner for å videreutvikle merkevaren sin.

Publisert

– Quickstyle har aldri har tatt til takke med å danse i bakgrunnen – men alltid kjempet for bevegelse, rytme og dans som en fullverdig kreativ uttrykksform. De har krevd plassen sin, og vist seg verdige. I Norge jobber de med Karpe, men akkurat som norsk black metal er de aller størst i utlandet. Der er de superstjerner. Ambisjoner inspirerer oss, og vi gleder oss vilt til å bidra til å realisere Quickstyles ville drømmer, sier Tom Engli Storsveen, strategisk leder i ANTI, i en pressemelding.

Når de ikke driver dansestudioet sitt på Frysja, reiser de verden rundt og samarbeider med globale merkevarer som Sony, Toyota og Pepsi. De står bak over 30 K-pop-hits for artister som BTS, NCT og SuperM, har over 5 millioner følgere på Instagram, og flere milliarder visninger på tvers av plattformene sine.

Med ANTI har Quickstyle allerede utviklet manifestet sitt «Moving Perspective», og en ny visuell identitet – men dette er bare starten.

– ANTI for oss har vært mer enn bare en kreativ partner. Veldig kort tid etter at vi hadde vårt første møte har det føltes ut som våre visjoner, drømmer og mål var like mye deres. Dette er helt unikt for oss som har konstant jobbet med mange ulike selskap i mange land siden 2010. Vi er veldig fornøyd og imponert av leveransen på vår nye varemerkeidentitet og gleder oss til å bygge videre på dette sammen med ANTI. Samarbeidet vårt har gått over all forventning, og vi har fått så god kjemi at vi tror dette blir starten på en spennende reise, sier Nasir Sirikhan, CEO i Quickstyle.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS