For to uker siden gikk byrået hennes konkurs – nå har hun sikret seg ny jobb
Apriil PR Oslo henter inn Liv Maria Nesje Lien som innholdsprodusent og rådgiver. – Vi visste vi måtte kaste oss rundt for å få tak i henne.
– Da Liv Maria fortalte at hun var en av dem som måtte gå, kapret vi henne på dagen. Hun er en helt unik og erfaren ressurs og vi kunne ikke la denne sjansen gå fra oss, sier Hilde Tunge, seniorrådgiver i Apriil i en pressemelding.
Nesje Lien kommer fra stillingen som rådgiver og innholdsprodusent i SMFB Dinamo, har en bachelor i PR og markedskommunikasjon og en fagskolegrad i visuell innholdsproduksjon fra Bilder Nordic.
– Nesje Lien kommer med hele pakken, og har solid erfaring med sosiale medier, foto, film, kurs, tekst og annonsering, i tillegg til et knallsterkt hode for strategi. Med andre ord og er hun alt du kan ønske i en slik rolle, sier Tunge.
Hun har tidligerer jobbet med Nesje Lien.
Fullverdig lag på sosiale medier og innhold
I forrige uke ble det kjent at Yousef Musavi, tidligere rådgiver i Geelmuyden Kiese, Trigger og merkevaresjef i Clas Ohlson, gikk til Apriil PR Oslo.
– Vi leverer nå et knallsterkt team på sosiale medier og innhold. Det gjør også at vi i enda større grad imøtekommer kundenes ønske om å levere hele pakken innen PR- og kommunikasjonstjenester. Nå ser vi fram til å jobbe langsiktig med å utvikle og styrke våre tilbud i markedet, sier Vibeke Johannesen, daglig leder i Apriil PR Oslo.
Sterkt faglig miljø og bred kompetanse på huset
Lien har hatt noen hektiske dager, og synes hun er heldig som hadde så mange tilbud på kort tid. Til slutt landet hun på Apriil.
– Det var viktig for meg å havne et sted hvor jeg kan utvikle meg videre og jobbe enda mer tverrfaglig på tvers av Apriil og søsterbyråene i Hausmanns Hus, forteller hun.