Juryen har avgjort hvem som kommer til finalen i Årets Markedsfører.
MFO, som har en rekke arrangementer i løpet av et år, fortsetter nå samarbeidet med Inbound.

Inbound og MFO fornyer og styrker samarbeidet

Forplikter seg til flere års videre samarbeid.

Publisert

Etter å ha inngått en strategisk partnerskapsavtale i 2020, fortsetter de to aktørene å styrke sin felles innsats for å fremme kompetanseheving blant markedsførere i Norge. 

Det melder de i en pressemelding.

Gjennom fornyelsen av samarbeidet vil Inbound bidra med spesialistkompetanse innen B2B-markedsføring, noe som vil gi MFOs medlemmer enda flere ressurser og innsikt i dette viktige fagområdet. 

– Vi er veldig glade for å fornye og forlenge samarbeidet vårt med Inbound. Deres spisskompetanse innenfor B2B er etterspurt, og vi opplever til stadighet at våre medlemmer søker innsikt og kompetanse rundt dette. For å kunne sikre at vi sitter med førstehåndskunnskap på dette og kan dele dette med våre medlemmer, er vi avhengig av å ha en sterk aktør i ryggen, og som strategisk samarbeidspartner, sier daglig leder i MFO Ida Cecilie Wille. 

Samarbeidet vil resultere i flere faglige initiativer og seminarer, og andre ressurser som bidrar til at norske B2B-markedsførere lettere kan følge beste praksis i faget sitt. 

– Med sin store medlemsbase gjør MFO en utmerket jobb for å heve kompetansen til markedsførere i Norge. Vi kommer til å tilføre bred kompetanse på B2B-markedsføring som øker kjennskap og salg, og det kommer til å gagne medlemmene til MFO, sier Ashkan Parvizian, markedssjef i Inbound.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS