![MFO, som har en rekke arrangementer i løpet av et år, fortsetter nå samarbeidet med Inbound. Juryen har avgjort hvem som kommer til finalen i Årets Markedsfører.](https://image.kom24.no/692230.webp?imageId=692230&width=720&height=411&format=jpg)
Inbound og MFO fornyer og styrker samarbeidet
Forplikter seg til flere års videre samarbeid.
Etter å ha inngått en strategisk partnerskapsavtale i 2020, fortsetter de to aktørene å styrke sin felles innsats for å fremme kompetanseheving blant markedsførere i Norge.
Det melder de i en pressemelding.
Gjennom fornyelsen av samarbeidet vil Inbound bidra med spesialistkompetanse innen B2B-markedsføring, noe som vil gi MFOs medlemmer enda flere ressurser og innsikt i dette viktige fagområdet.
– Vi er veldig glade for å fornye og forlenge samarbeidet vårt med Inbound. Deres spisskompetanse innenfor B2B er etterspurt, og vi opplever til stadighet at våre medlemmer søker innsikt og kompetanse rundt dette. For å kunne sikre at vi sitter med førstehåndskunnskap på dette og kan dele dette med våre medlemmer, er vi avhengig av å ha en sterk aktør i ryggen, og som strategisk samarbeidspartner, sier daglig leder i MFO Ida Cecilie Wille.
Samarbeidet vil resultere i flere faglige initiativer og seminarer, og andre ressurser som bidrar til at norske B2B-markedsførere lettere kan følge beste praksis i faget sitt.
– Med sin store medlemsbase gjør MFO en utmerket jobb for å heve kompetansen til markedsførere i Norge. Vi kommer til å tilføre bred kompetanse på B2B-markedsføring som øker kjennskap og salg, og det kommer til å gagne medlemmene til MFO, sier Ashkan Parvizian, markedssjef i Inbound.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no