Merkevarebyrået, NPG, skal levere konsept, design og utvikling av messestand for Avinor på internasjonale B2B konferanser innen luftfartsindustrien.
Merkevarebyrået, NPG, skal levere konsept, design og utvikling av messestand for Avinor på internasjonale B2B konferanser innen luftfartsindustrien.

Avinor og NPG har inngått åtte års avtale for messebyråtjenester

Merkevarebyrået, NPG, skal levere konsept, design og utvikling av messestand for Avinor på internasjonale B2B konferanser innen luftfartsindustrien.

Publisert

Samarbeidet omfatter design og utvikling av messestands for flyplassgiganten på internasjonale konferanser innen luftfartsindustrien i åtte år fremover.

I konkurranse med tre andre byråer vant NPG, rammeavtalen som har en varighet på åtte år. 

Første stopp og gjennomføring er på Routes World i Istanbul.

– NPG har en evne til å samarbeide godt, og til å komme med løsninger og være nytenkende som bidrar til at vi treffer målgruppen godt, forteller Mathilde Svartdal Endresen, Marketing Specialist Traffic Development Avinor i pressemeldingen.

NPG har samarbeidet tett med Avinor i flere år, og har gjennomført flere prosjekter både nasjonalt og internasjonalt. 

I 2022 gjennomførte de Routes Europe, den viktigste møteplassen for luftfartsindustrien. 

NPG har også vært utvikler og koordinator på flere av Avinors eventer og levert stands både i inn- og utland.

Lars Furset, Partner & COO i NPG, kommenterer:

- Dette er svært gledelig for oss. Vi ser frem til å fortsette det gode arbeidet med Avinor og bidra til å vise frem Avinor på internasjonale arenaer innen luftfartsindustrien.

Powered by Labrador CMS