Odd Langhelle, daglig leder i Axelar og Rådgiver i Fabel Ignite  oNils-Petter Wedege, byråleder i Fabel.
Odd Langhelle, daglig leder i Axelar og Rådgiver i Fabel Ignite oNils-Petter Wedege, byråleder i Fabel.

Går sammen og lanserer Fabel Ignite

Et nesten 20 år langt samarbeid munner ut i et nytt selskap.

Publisert

Rett før helgen lanserte Axelar, selskapet bak Blink-festivalen, og merkevarebyrået Fabel Media det nye selskapet Fabel Ignite.

Fabel Ignite vil tilby skreddersydde løsninger innen forretnings- og konseptutvikling for kommuner, bedrifter, organisasjoner og andre kommersielle aktører - små og store.

Det melder de i en pressemelding.

– Fabel Ignite er et resultat av mange års samarbeid og felles lidenskap for å skape sterke konsepter og merkevarer, sier Odd Langhelle, daglig leder i Axelar og Rådgiver i Fabel Ignite, i pressemeldingen.

– Gjennom dette nye selskapet vil vi kunne tilby enda mer målrettede og effektive løsninger, fortsetter han.

Fabel og Axelar har kjent hverandre siden starten av Blinkfestivalen i 2006. 

– Dette partnerskapet bygger på en lang og vellykket historie, og vi gleder oss til å se hva vi kan oppnå sammen – og sammen med andre, sier Nils-Petter Wedege, byråleder i Fabel.

Han mener de nå kan tilby en helt ny dimensjon av deres tjenester. 

– Ved å kombinere kreativiteten og merkevarestrategien fra Fabel med den teknologiske og forretningsmessige innsikten fra Axelar, kan vi hjelpe våre kunder å realisere deres fulle potensial, sier han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS