Emilie Sørensen

Emilie Sørensen går fra Ohlogy til Reklamekollektivet

Reklamekollektivet vokser - henter fra Oslo til Bergen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Emilie er den eneste i byrået som er kreditert på en Oscar-nominert film så hun tvinger oss til å tenke litt større, sier kreativ leder og partner Thomas Birkeland i en pressemelding.

Det kreative byrået Reklamekollektivet, med base i Bergen, starter høstsesongen med å hente Emilie Sørensen som ny prosjektleder, melder selskapet i en pressemelding.

Hun har siden 2019 vært Operations Manager i music supervision-byrået Ohlogy.

– Jeg ble imponert over måten Reklamekollektivet jobber med merkevarebygging på. Det er et inspirerende kreativt miljø som vises i prisene de har vunnet, men også i tilnærmingen til kunder og det å bli en del av et lag som utfordrer konvensjonell byråtankegang, sier Sørensen.

Hun har tidligere jobbet med merkevarer som Rema 1000, Nordisk film, Dressmann, Vimla, Oslo Pictures og filmer som Blasted og Verdens verste menneske.

– Sammen med våre svenske samarbeidspartnere i Sweet Creatives skal Emilie jobbe både lokalt, nasjonalt og internasjonalt, sier Birkeland

Byrået har blant annet vunnet internasjonale priser i ADC Awards, European Design Awards og er alliert med svenske Sweet Creatives som er basert i Stockholm.

Powered by Labrador CMS