Redink vant Høgskulen i Volda
Høgskulen i Volda og Redink blir samarbeidspartnere på digital markedsføring.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Nytt byråsamarbeid syns vi er spennende og gleder oss veldig til oppstart, sier informasjonssjef Line Lauvsnes Oddekalv ved Høgskulen i Volda i en pressemelding, fredag morgen.
Rammeavtalen for digital markedsføring har en varighet på to år, med opsjoner på forlengelse på ytterligere to år. Rekruttering av nye studenter vil stå sentralt i samarbeid mellom HVO og Redink.
– Svært glade
– Vi skal fortsette å bygge merkevare og rekruttere studenter, og med Redink på laget er vi trygge på at vi kommer til å treffe målgruppene våre med riktig og viktig innhold der de befinner seg, sier Lauvsnes Oddekalv.
– Vi er svært glade for å ha sikret oss denne avtalen og ser frem til å starte samarbeidet med Høgskulen i Volda, sier byråleder Jeanette Galtung Døsvig.
– Vi har erfaring med rekruttering til høyere utdanning gjennom samarbeid med både Universitetet i Bergen (UiB) og Diku/Nasjonalt Fagskoleråd, sier Galtung Døsvig.
Kontor i Bergen
Kampanjen for Realfag ved UiB oppnådde rekordresultater og en økning på hele 44 prosent fra 2019 til 2020. Mens potensielle studenter og deres foreldre har blitt eksponert for Dikus omdømmekampanje for høyere yrkesfaglig utdanning mer enn ni millioner ganger i løpet av kampanjeperioden våren 2021.
Redink Vest AS er et kommunikasjonsbyrå med ekspertise på merkevarebygging gjennom strategi, innholdsmarkedsføring og design. De har ti ansatte og etablerte seg i Bergen i 2016 og har blant annet selskaper som Lerøy Seafood, Austevoll Seafood, Orifarm, Diku, Helse Bergen, Bergen kommune og Museum Vest som kunder. Morselskap HyperRedink har kontor i Oslo.