Birgitte Hoddevik skal styrke Visma Aventos merkevare
Er ny markedssjef i Visma Avento.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Visma Avento er ikke bare en sterk merkevare, men et spennende selskap som jeg har fulgt i mange år. Fremover vil vi jobbe enda mer målrettet med innhold for å skape verdi for både nye og eksisterende kunder, sier ny markedssjef i Visma Avento, Birgitte Hoddevik i en pressemelding.
Visma Avento har 90 konsulenter som leverer rådgivning og tjenester innen forretningsutvikling, systemutvikling, Business Intelligence og digital markedsføring. Selskapet ser nå behovet for å jobbe mer etter inbound-metodikken for å ta en enda tydeligere posisjon i markedet.
– Et viktig ledd i denne ambisjonen er økt fokus på merkevarebygging og markedsarbeid, og spesielt inbound-metodikken. Merkevarebygging for vekst må forankres internt i organisasjonen, og det var derfor helt naturlig at den nye markedssjefen ble en del av vår ledergruppe, sier Torill Standal Eliassen, daglig leder i Visma Avento i pressemeldingen.
Den nye markedssjefen har planene klare for hvordan de skal jobbe framover.
– Fremover vil vi jobbe med å bruke data og innsikt til å plukke opp hvor nærme en potensiell kunde er et kjøp for så å tilpasse kommunikasjon og innhold deretter, sier hun.
Hoddevik startet i Visma Avento, i avdeling Visma Digital Marketing 1. juni 2021, og har der vært både rådgiver og teamleder. Hun har flere års erfaring fra IT-bransjen, og med selskaper som Microsoft, Visma og Kongsberg Maritime på CV-en.
– Hun har solid faglig tyngde innen markedsføring og lidenskap for teknologi. Hoddevik har akkurat den kunnskapen og erfaringen som trengs for å utvikle Visma Avento og løfte oss videre, sier daglig leder Eliassen om den nye markedssjefen.