Gaute Wetlesen Skåre, Matthes Alpheis, Jeanette Stavik, Johanna Lundborg, Tormod Noreng (Faun), Jørgen Krogsveen, Thomas Riise (Faun), Carl Gürgens og Tine Moe Løvberg.

Bold fikk jobben med å hjelpe landets største hytteprodusent med merkevaren

FH Gruppen tar grep om egen merkevare og bytter navn til Faun.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nå skal vi bygge en enda sterkere merkevare som rigger oss for ytterlig vekst, sier Thomas Riise, markedssjef i Faun Gruppen i en pressemelding.

FH Gruppen har gjennom 15 år etablert seg som en utvikler av fritidsboliger.

De står bak Familiehytta, Nordlyshytter, Leve Hytter, Leve Leiligheter, Telemarkhytter og Øverbygg og utvikler skreddersydde hyttekonsepter.

Vi er et house of brands med de sterkeste merkevarene i fritidsboligmarkedet. Det er gjort og gjøres en bunnsolid jobb i våre hytteselskaper, men det var behov for å gjøre noe med konsernet sin identitet. Med nytt navn og ny identitet bygger vi et enda sterkere lag internt og ønsker å fremheve rollen vår som tilrettelegger og felt- og tomteekspert overfor grunneierne, sier Riise i pressemeldingen.

Det er design- og merkevarebyrået Bold Scandinavia som har fått oppdraget med å videreutvikle merkevaren gjennom strategi, nytt navn og visuell identitet.

Vi har hatt fokus på å tydeliggjøre morselskapets rolle som skal favne over alle de ulike hyttekonseptene - som en trygg, solid aktør i markedet, sier Johanna Lundborg, rådgiver i Bold.

Powered by Labrador CMS