Ramona Horn/Studioleder, Finn Christian Knudsen/Kreativ leder kommunikasjon, Tom Morgan/Partner og leder strategi.

Nonspace henter kreativ tungvekter

Finn Christian Knudsen er tidligere partner i Try, kreativ leder i Nord DDB og Dist Creative, global merkevaresjef i Stokke, og kommer nå til Nonspace fra stillingen som kreativ leder i Apriil.

Publisert

Nonspace fortsetter å vokse, og styrker nå teamet ytterligere med Finn Christian Knudsen, som blir en sentral del av byråets satsing på kreativ kommunikasjon og reklame. 

Med dette teller Nonspace totalt 20 ansatte, hvorav ni sitter i Bergen og elleve i Trondheim.

– Jeg er heldig som har blitt en del av et byrå med lang erfaring i å bygge sterke merkevarer, noe arbeidet med Kunstsilo og Rosenborg viser, sier Knudsen i en pressemelding og fortsetter: 

Finn Christian Knudsen/Kreativ leder kommunikasjon.

– Byråets innovative tilnærming til kommunikasjonsfeltet vises i Brandspace, verktøyet som digitaliserer års- og bærekraftsrapporter, og lar merkevarer publisere direkte fra nettleseren. Jeg gleder meg til å dykke ned i miksen av kreativitet, kultur og teknologi, og er stolt over å være med på laget.

Knudsen har mottatt en rekke reklamepriser og har bred erfaring fra lokale, nasjonale og internasjonale prosjekter.

– Vi har siden oppstarten hatt en klar og ambisiøs visjon om å bli en ledende aktør også innen kommunikasjon og reklame, og har lenge vært på leting etter en erfaren kreativ leder. Å få Finn på laget er et fantastisk tilskudd som svarer på den økende etterspørselen fra lokale og nasjonale kunder, sier Tom Morgan, partner og leder strategi i Nonspace. 

Videre beskriver Morgan byrået som offensivt og selvsikkert på grunn av rask vekst drevet av høy etterspørsel, og de ser at kundene liker det de gjør.

– Mulighetene er store, og vi setter pris på at en bergenser kommer tilbake til byen og finner et godt hjem hos oss, avslutter han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS