Wavemaker blir nytt mediebyrå for Posten og Bring
– Vi er veldig stolt og fornøyde med å ha vunnet Posten og Bring.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Mediebyrået Wavemaker trakk det lengste strået i konkurransen om å få tilby Posten og Bring mediebyråtjenester.
Det melder selskapet i en pressemelding.
– Vi er veldig stolt og fornøyde med å ha vunnet Posten og Bring og gleder oss til å starte samarbeidet sier CEO i Wavemaker, Cathrine Hagen.
Avtalen omfatter merkevaren Bring i Sverige og Danmark.
– Med økt fragmentering innen media, men også i markedet for tilbydere av samme type tjenester, mener vi det er viktig å prioritere hvilke kommunikasjonsoppgaver og segmenter som skal skape videre vekst. Dette er en oppgave vi gleder oss til å ta fatt på, sier Chief Strategy Officer i Wavemaker, Mads Rikter-Svendsen.
Også i Posten gleder seg til å ta fatt på samarbeidet.
– Vi ser frem til å ta fatt på arbeidet med Wavemaker. Tilbudet de leverte viser at de forstår de strategiske og forretningsmessige problemstillingene vi står overfor. Teamet de presenterte for oss virker sterkt og vi gleder oss til å bli bedre kjent med dem og deres arbeidsmetodikk, sier markedsdirektør Monica Solberg i Posten.