Hotellkjede velger Geelmuyden Kiese
Skal hjelpe dem å kommunisere i hele Skandinavia.
For å styrke sin kommunikasjon og posisjon i Skandinavia har hotellnettverket BWH Hotels valgt Geelmuyden Kiese som PR-partner.
Byrået vil blant annet være ansvarlig for strategisk rådgivning, medieforhold, krisehåndtering samt merkevarebygging.
– Vi søkte en kommunikasjonspartner som både kan ta strategisk grep, stå for kreative uttak, og samtidig bistå oss i det daglige arbeidet. I tillegg har vi tre svært ulike markeder i Skandinavia, og vi ønsket en partner som kan hjelpe oss med å navigere dette. Geelmuyden Kiese tikket av på alle boksene, og vi er veldig glade for å komme i gang med samarbeidet, sier Sara Hallsund, markedsdirektør i BWH Hotels Skandinavia i en pressemelding.
BWH Hotels består av tre hotellkjeder – WorldHotels Collection, Best Western Hotels & Resorts og Aiden.
Hotellkjeden ble dannet i forbindelse med Best Western Hotels & Resorts oppkjøp av WorldHotels.
– BWH Hotels er en interessant merkevare med en veldig spennende portefølje og et enormt engasjement for sine gjester – det gjennomsyrer hele organisasjonen. Vi ser virkelig frem til å løfte merkevaren ytterligere i hele Skandinavia, sier Sara Wikberg, kundeansvarlig for BWH Hotels hos Geelmuyden Kiese.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no