Nytt samarbeid: TRY og Bydel Gamle Oslo samlet hos sistnevnte. F.v.: Sander Lamark i TRY, Miranda 
Sulejmanova, Lisbeth Åsgård Meidell og Nina Ellingsen i Bydel Gamle Oslo og Camilla Torp Iki og 
Tormod Aasli Kvithyld i TRY.
Nytt samarbeid: TRY og Bydel Gamle Oslo samlet hos sistnevnte. F.v.: Sander Lamark i TRY, Miranda Sulejmanova, Lisbeth Åsgård Meidell og Nina Ellingsen i Bydel Gamle Oslo og Camilla Torp Iki og Tormod Aasli Kvithyld i TRY.

Bydel Gamle Oslo velger TRY Råd

Slo knock out på tolv andre byrå. 

Publisert Sist oppdatert

I august utlyste Oslo kommune ved Bydel Gamle Oslo en åpen tilbudskonkurranse om rammeavtale for kommunikasjonstjenester. Nå er det klart at TRY Råd gikk seirende ut av konkurransen. 

Det melder TRY Råd selv i en pressemelding.

Totalt 13 byråer kjempet om kontrakten som omfatter blant annet strategisk rådgivning, innholdsproduksjon, grafisk design og kampanjer. 

– Det var overveldende mange tilbydere. Ved nøye gjennomgang av samtlige tilbud, falt valget på Try Råd. Vi i Bydel Gamle Oslo ser fram til et godt og lærerikt samarbeid, sier enhetsleder Nina Ellingsen i pressemeldingen.

Bydelen har 2000 ansatte og 60. 000 innbyggere, og spenner seg over et stort område som inkluderer alt fra Bryn, Tøyen og Bjørvika, til flere øyer i Oslofjorden. 

– Vi gleder oss veldig til samarbeidet med Bydel Gamle Oslo. Det er en unik og sammensatt bydel med innbyggere som har stor variasjon i bakgrunn og levekår. Det gjør at vi har noen veldig spennende og meningsfulle kommunikasjonsoppgaver foran oss, sier rådgiver i TRY Råd, Camilla Torp Iki.

Rammeavtalen gjelder i to år, med opsjon for ett års forlengelse. 

Resten av TRY-teamet som skal jobbe med bydelen er Head of social media Sander Lamark, innholdsredaktør og rådgiver Tormod Aasli Kvithyld og designer Randi Urke.

Powered by Labrador CMS