Ledergruppen i Publicis Starcom. Fra venstre: Liv Titlestad, Dag Ormåsen, Camilla Halleraker, Agnar Aldridge, Catharine Mitlid, Alexander Rustad (Ikke avbildet, men med i ledergruppen: Patric Ligner og Tale Gjøvik)

Topper mediebyråkåring

Publicis Starcom troner øverst på Recmas mediebyråkåring.

Publisert

Nok en gang kan byrålederen og resten av gjengen i Publicis Starcom glede seg over topplassering i Recmas mediebyråkåring.

Topp 5

1. Publicis Starcom

2. OMD

3. Carat

4. Dentsu X

5. iProspect

Kåringen er basert på en uavhengig analyse på bakgrunn av 17 ulike kriterier som digital kompetanse, innovasjon, kundeportefølje og byråets stabilitet.

 I tillegg beholder Publicis Starcom statusen som eneste norske byrå med en «Dominant» profil. 

– Resultatet er takket være innsatsen til alle de fantastiske medarbeiderne og kundene våre, som gir oss tillit og utfordrer oss til å tenke nytt hver dag, sier Halleraker.

Med over 900 mediebyråer i 47 markeder under lupen, fungerer rapporten som et verktøy for å evaluere byråenes konkurransekraft både nasjonalt og globalt. 

– Det er ingen tvil om at Recma veier tungt i bransjen, og vi tar dette til oss som en bekreftelse på at vi utvikler oss og leverer på et høyt og stabilt nivå. Når det er sagt, er vi alltid på jakt etter å forbedre oss, så vi tar denne plasseringen som en bekreftelse på at vi gjør noe riktig, samtidig som vi ikke skal ligge på latsiden av den grunn, avslutter Halleraker.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS