Concept Communication styrker markedsavdelingen
Henter inn digital kompetanse med Camilla Haukås Skjeseth fra DFDS.
I løpet av kort tid har Concept Communication gjort flere nyansettelser til markedsavdelingen – og gjør nå sin tredje med mål om å styrke selskapets digitale kompetanse.
I rollen som digital markedsansvarlig, har byrået hentet inn Camilla Haukås Skjeseth, som vil ha ansvar for å utvikle og gjennomføre selskapets digitale markedsstrategi.
– Jeg er veldig klar for nye utfordringer og føler meg heldig som har fått muligheten til å jobbe i et så spennende byrå. Her tror jeg virkelig at jeg vil få bruke min kreativitet og digitale kompetanse til det fulle, sier hun i en pressemelding.
Skjeseth kommer fra stillingen som digital markedsfører hos DFDS, hvor hun blant annet har har bidratt med å løfte deres sosiale medie kanaler og innført strategisk arbeid med influenser markedsføring.
Tidligere har hun også vært markedsansvarlig for reiselivsbedriften Svinøya Rorbuer i Lofoten.
– Vi er veldig fornøyd med å ha fått Camilla med på laget vårt. Hun har en bred kompetanse innen digital markedsføring, og vil være en viktig ressurs for oss i vår satsning videre, sier leder for marketing i Concept Communication, Fredrik Hagelund.
Concept Communication spesialiserer seg på iscenesettelse av merkevarer gjennom fysisk interaksjon, opplevelser og digital kommunikasjon på tvers av flere plattformer.
Med Skjeseths ansettelse ønsker selskapet å styrke sin posisjon som en komplett leverandør av markedsføringstjenester.