Storebrand overrasker i ny kampanje
Går på lufta mandag kveld med en ny, bred merkevarekampanje.
– Med kampanjen «Vær forberedt på overraskelser» har vi tatt tak i at ting blir sjeldent slik man ser det for seg, men med forsikring blir livet litt mer forutsigbart, sier Joachim Skageng, reklameansvarlig i Storebrand i en pressemelding
– Vi ønsker at seeren skal sitte igjen med at fremtiden er vanskelig å forutse, og derfor er forsikring fra Storebrand en investering i fremtiden, sier han.
I den nye filmserien møter vi to mennesker og en blomsterpotte som møter hverandre for første gang, på tre forskjellige måter.
Filmene er bygget opp likt, men har tre forskjellige avslutninger.
– Vi har forsøkt å lage tre overraskende filmer, med et ekstra overraskende element: nettopp det at det er tre forskjellige filmer. Noe man ikke vet før andre og tredje gang man tror man ser den samme filmen. «Vær forberedt på overraskelser» er dermed ikke bare et svar på dramatiseringen man nettopp har sett, men også et lite hint til neste gang, sier kreatørene Mads Rønold og Øyvind Waage i Per Høj.
Man skulle kanskje ikke tro at man kan forberede seg på overraskelser, som tross alt innebærer at noe uventet skjer. Men ifølge de to kreatørene, kan man det.
– Det er jo litt oppsiktsvekkende. Men man kan jo forsikre seg mot fallende potteplanter, lommetyver og veldig mye annet, og da er man jo forberedt på overraskelser.
Det er Tangrystan som har produsert filmene. Ida Thurmann-Moe og Andreas Grødtlien har hatt regi, Beate Tangre har vært produsent.
I tillegg til å gå på TV, vises filmene på internett og utendørs. En radiokampanje med samme konsept går på lufta neste uke.
Carat er mediebyrået til Storebrand.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no