Cathrine Jarning, påtroppende daglig leder i Re:Media, Ståle Schjærven, konsernsjef i Schjærven og Marius Damsleth, avtroppende daglig leder i Re:Media.

Cathrine Jarning blir ny leder for Re:Media

Schjærven-konsernet øker konkurransekraften, og nå kommer nok en nyhet fra konsernsjef Ståle Schjærven.

Publisert Sist oppdatert

Cathrine Jarning går inn som daglig leder for Re:Media.

Hun kommer fra det globale byrånettverket IPG Mediabrands, der hun har hatt ulike lederroller, og i de tre siste årene vært daglig leder for mediebyrået UM.

I tillegg har hun lang og bred erfaring som strategisk rådgiver for nasjonale og internasjonale merkevarer som Equinor, Optimera Monter, Synoptik, Carlsberg og Coca-Cola. 

– Cathrine har solid kompetanse, drivkraft og en varme som vil bringe byrået vårt videre. Hun er en erfaren leder og etterspurt rådgiver, og hun er flink til å se og engasjere folk rundt seg, sier tidligere byråleder Marius Damsleth i en pressemelding.

Damsleth blir reklamesjef i Schjærven, og erstatter dermed Stein Bostad.

– Som tidligere konkurrent har jeg alltid sett på Re:Media som et offensivt og respektert byrå som leverer godt mediehåndverk. Jeg kommer til et veldrevet byrå med en spennende kundeportefølje, og et hus med masse kompetente og hyggelige folk. Nå gleder jeg meg til å lede og utvikle byrået videre, forteller Jarning.

Jarning går også inn i konsernledelsen, og får med det jobbe på tvers av media og reklame, og skal bygge Schjærven Village i samarbeid med reklamebyrået.

– Cathrine er allerede på plass i våre lokaler, så nå er det full fart fremover her i Mølleparken, avslutter Damsleth.



Powered by Labrador CMS