Facefirst har den siste tiden huket inn tre nye tilskudd til deres team; Charlotte Samuelsen-Robbestad, Sara Stenerud-Jentoft og Emilie Stormo.

Facefirst satser høyt, med tre på rad

Innholdsbyrået ruster opp med ny kompetanse for å kunne tilby en helhetlig prosess. 

Publisert

I utfordrende tider er det viktig å ha en god taktikk om man skal vinne gamet om synlighet og resultat.

Facefirst har de siste årene hatt en spennende reise, der de har spesialisert seg på innhold og digital markedsføring. 

Nå ruster innholdsbyrået opp med ny kompetanse for å kunne tilby en helhetlig prosess som dekker alle kundens behov innen kreative leveranser. 

Vinnerstrategier

– Med de nye tilskuddene føler vi at brikkene faller på plass, og sikrer at vi kan ha en skreddersydd tilnærming for hver enkelt kunde og prosjekt. Vi ønsker å gi mest mulig verdi til våre kunder, sier daglig leder Jørgen Lehn i en pressemelding. 

Charlotte Samuelsen-Robbestad er ansatt som kreatør, og har bred kompetanse innen kreativitet og markedsføring. Hun skal styrke teamet ved å bidra med idéutvikling, grafisk og tekstforfatting. 

Sara Stenerud-Jentoft har lang erfaring innenfor markedsføring/byrå-bransjen, og er ansatt i Facefirst for å sikre byrået spennende samarbeidspartnere og prosjekter. 

Emilie Stormo har en bakgrunn innen PR og markedsføring, og har tredd inn rollen som prosjektleder, der hun skal sørge for at alle baller som blir sjonglert i luften, blir strukturert på en god og effektiv måte.

-Det er både spennende og lærerikt å få være med på Facefirst sin reise, og vi gleder oss til å være med å videreutvikle vinnerstrategier for byrået, slik at vi kan levere kreativt arbeid vi kan se resultater av, sier de nyansatte.

Powered by Labrador CMS