– Joakim blir en viktig ressurs med sin erfaring og kompetanse, i tillegg til at han er en fin fyr, sier byråleder Chris Kirkemo.

Involve henter Joakim Roald

– Vi trengte en erfaren tekstforfatter, som også er sterk på kreative konsepter og bidra i team som utvikler kundenes merkevare på både strategisk og operativt nivå.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Joakim Roald er ny tekstforfatter og konseptutvikler i Involve! Advertising. Han kommer fra RED Dentsu X, der han de siste 3–4 årene jobbet som innholdsrådgiver og kreatør, både strategisk og kreativt for husets kunder. Han har tidligere erfaring som innholdsprodusent i Trigger.

– Jeg anser meg selv som en klassisk kreatør, som får mye energi i den kreative oppstartsfasen i et prosjekt. Jeg liker selvfølgelig også å kunne dra de lange, strategiske linjene fra A til Å.

Joakim påpeker at å lage engasjerende innhold er nøkkelen, å få mottakerne til å føle noe, er det han brenner for. Om det er en tekst på sosiale medier, en radiosport eller TV-kampanje, uttaler han i en pressemelding fredag.

Han bidrar med viktig kompetanse i Involve, der han allerede er engasjert i flere av byråets største kunder.

– Vi trengte en erfaren tekstforfatter, som også er sterk på kreative konsepter og bidra i team som utvikler kundenes merkevare på både strategisk og operativt nivå. Joakim blir en viktig ressurs med sin erfaring og kompetanse, i tillegg til at han er en fin fyr, sier byråleder Chris Kirkemo.

Involve er et fullt integrert byrå, og er en del av det globale reklamenettverket Havas, samt det uavhengige nordiske PR-nettverket Nordic PR Partners.

Powered by Labrador CMS