Full pott for JCP PRAD i New York
PR- og reklamebyrået hanket inn totalt fire priser i Communicator Awards.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi har jobbet lenge og strategisk sammen med JCP PRAD. Nå er vi på full fart inn i resten av Europa. Da er det god motivasjon med en anerkjennelse fra over dammen, sier Head of Marketing i imove, Kim Daniel Sand i en pressemelding.
Denne uken var det kåring i Communicator Awards i New York, og blant de 4000 innsendte bidragene fra hele verden fikk PR- og reklamebyrået JCP PRAD full pott. Det ble full uttelling med totalt fire priser for imove og NMBU, i fire ulike kategorier.
Vinner for andre året på rad
Lanseringen av imove fikk prisen «Distinction» i både håndverkskategorien «Use of Humor», og i kategorien for bilreklame.
For arbeidet med å dunke inn navnet til NMBU én gang for alle, ble prisene Excellence og Distinction innhøstet henholdsvis i «Comedy for online video» og «Film for Educational Institutions».
Dette er andre året på rad at JCP PRAD går av med seieren i den amerikanske konkurransen.
– I fjor vant vi med både Zalando og Redningsselskapet. I år er det ekstra kult at vår satsing på å filmproduksjon virkelig høster frukter, da alt ved NMBU-filmene er produsert hos oss i Akersbakken. Vil også rette en stor takk til wemake som har hjulpet oss med å overbevise folk om at det å eie bil er stress, sier kreativ leder Martin Pira.
Bak kampanjene står kreatørduoene Helge Svendsen og Øivind Kristiansen (imove) og Christian Kruse og Victoria Allan (NMBU).