Kreativ leder i PR-operatørene, Eivind Hammer Myhre og global PR-sjef i Happn, Claire Rénier.

happn med ny Crush – falt for PR-operatørene

– Vi er veldig stolte av å kunne snakke høyt om dette forholdet, sier kreativ leder Eivind Hammer Myhre.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det har vært en veldig spennende prosess, men det var ingen tvil om at det var PR-operatørene som måtte bli vår Crush. Kjemien var der fra første stund, sier global PR-sjef i Happn, Claire Rénier i en pressemelding mandag.

Etter en byråkonkurranse for happn, en av verdens største datingapper, var det PR-operatørene som kom seirende ut som deres store Crush. Nå skal paret i gang med å dele norske datingvaner og finne fakta bak vaner som ellers har vært basert på synsing.

– De var kreative og direkte i sine tilbakemeldinger, og kom med ærlige anbefalinger. Det er egenskaper vi verdsetter svært høyt, så vi kan med trygghet si at dette forholdet kommer til å ta Happn i riktig retning.

Tidenes forhold

happn og PR-operatørene setter i gang samarbeidet fra mai og skal jobbe med å gjøre happn til førstevalget for nordmenn i den digitale datingverden. Arbeidet fremover vil dreie seg om å etablere en kommunikasjonsgrunnmur og å etablere happn som en datingekspert for mediene.

– Kjemien gikk heldigvis begge veier, og vi har endt opp med å få tidenes forhold. happn har vist seg å være veldig åpen og klar for å ta Norge med storm, og de er villige til å dele lokal innsikt og fakta som vil erstatte synsingen i bransjen, sier kreativ leder i PR-operatørene, Eivind Hammer Myhre.

Han og PR-operatørene skal jobbe for å gjøre happn til nummer 1 blant single i Norge.

– Det er forfriskende, og gjør det ekstra gøy å ha happn som kunde. Vi er veldig stolte av å kunne snakke høyt om dette forholdet.

Datingappen som er kjent for å ha geolokalisering i sanntid, har over 780,000 registrerte brukere i Norge og mer enn 100 millioner registrerte brukere rundt omkring i verden. Appen ble grunnlagt i Paris i 2014.

Powered by Labrador CMS