Marit Hartmann, managing partner Geelmuyden Kiese, kan se at de har sikret seg hele 14 nominasjoner til årets CMA.

23 norske nominasjoner til årets CMA-konkurranse

Geelmuyden Kiese stikker av med hele 14 av 23 nominasjoner.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Shortlist til årets CMA er nå ute og over 250 byrå og kampanjer er nominerte til årets konkurranse.

Konkurransen tiltrekker seg byråer fra alle verdenshjørner og til årets konkurranse ble det sendt inn flere bidrag enn noen gang.

Norske byrå markerer seg sterkt i årets konkurranse.

Geelmuyden Kiese som har stukket av med hele ni gull de siste årene har sikret seg hele 14 nominasjoner til årets konkurranse.

GKs nominasjoner er spredt over en rekke kategorier og fagområder, og arbeidene er gjort for fem ulike kunder.

I tillegg er kreatørteamet Ole Henrik Stubberud og Trygve A. Tønnessen nominert i kategorien Content Person of the Year. Dette er første gang noen hos GK er nominert som Content Person of the Year.

Men også byrå som Trigger, Hyper og Spoon har sikret seg nominasjoner.

Årets utdeling er 25. november.

Norske CMA-nominasjoner

Best Content Campaign
Geelmuyden Kiese & Kristiania University CollegeEducation that challenges
Best Consumer
Geelmuyden Kiese & Kristiania University CollegeEducation that challenges
Best Specialist
Geelmuyden Kiese & CivitaThe World’s Most Equal Country
Geelmuyden Kiese & Kristiania University CollegeEducation that Challenges
Spoon & SkanskaVi vil mer
Trigger Oslo & NasjonalmuseetArt is coming home
Best Always-on Content
Geelmuyden Kiese & Peugeot NorgePEUGEOT e-2008: ALWAYS ReLEVANT
Best Membership
Geelmuyden Kiese & Den norske kirkeWonderful is the Earth 2020
Geelmuyden Kiese & Den norske kirkeA job in the Church gets you closer to life
Trigger Oslo & Visit NorwayTop 13.000 reasons why you should visit Northern Norway
Best Use of Print
Spoon & PostNordPeople by PostNord
Best Video – Individual
Geelmuyden Kiese & ElviaTaking Electricity for Granted
Geelmuyden Kiese & Den norske kirkeWonderful is the Earth 2020
Trigger Oslo & Karo PharmaAsan – Reclaim Intimacy
Best Video – Series
Geelmuyden Kiese & CivitaThe World’s Most Equal Country
Best Purpose – Led content
HyperRedink & Climate Agency (Oslo City council)Crushing Climate Myths
HyperRedink & Taushet tar livDear Neighbor – Silence kills
Best Use of Data & Insight
Geelmuyden Kiese & Kristiania University CollegeEducation that Challenges
Best Use of Digital PR
Trigger Oslo & Karo Pharma
Asan – Reclaim Intimacy
Best Use of Influencer Marketing
Geelmuyden Kiese & Civita, The Liberal Think TankThe world’s most equal country
Best Inter-company Engagement
Geelmuyden Kiese & Den norske kirkeA job in the Church gets you closer to life
HyperRedink & CapgeminiThe Trojan Coffee Mug
Content Person of the Year
Ole Henrik Stubberud & Trygve A. Tønnessen, Geelmuyden Kiese

Powered by Labrador CMS