Flere internasjonale sponsorer klare for Ski-VM i Trondheim
– Vi merker at interessen tiltar, også utenfor Norge, sier markedssjefen for VM.
Forrige uke ble det klart at SpareBank 1 SMN går inn som en av hovedsamarbeidspartnerne til ski-VM i Trondheim 2025, og setter av en ramme på 100 millioner kroner til folkehelseaktiviteter i regionen.
Nå er det klart at også flere internasjonale sponsorer går inn som samarbeidspartnere med ski-VM.
Både forsikringsselskapet Generali Group, utstyrsleverandøren Würth og klokkeprodusenten Junghans er klare som internasjonale VM-sponsorer.
– Det er fortsatt litt tid igjen til VM, men vi merker at interessen for mesterskapet er i ferd med å ta seg opp, også utenfor Norge, sier markedssjef for VM, Haakon André Elveslett Jensen i en pressemelding.
Det er tidligere kjent at Coop går inn som tittelsponsor og Stora Enso går inn som «presenting sponsor» for Ski VM Trondheim 2025.