Cutters velger Pol som nytt reklamebyrå
– Det var høyt nivå blant byråene som deltok.
Cutters har på få år vokst fra å være en liten utfordrer til å bli en av Nordens største frisørkjeder med 120 salonger i Norge, Sverige og Finland.
Likevel har de som mål om å vokse videre og de har derfor gjennomført en konkurranse for å finne et byrå som kan hjelpe dem videre med veksten.
– Vi var på jakt etter et byrå som kunne hjelpe oss både strategisk og taktisk med kommunikasjon. Det var høyt nivå blant byråene som deltok og til slutt er vi trygg på at vi har valgt rett partner i Pol som imponerte aller mest, Sier Ørjan Johnsen, Chief Marketing Officer i Cutters i en pressemelding.
Petter Bryde i Pol sier i pressemeldingen at de synes Cutters er en veldig spennende kunde, og ble svært begeistret når de fikk beskjeden om at Cutters valgte dem.
– De er tuftet på å utfordre det etablerte, og åpne for nye tanker. Sett fra et reklamebyrå perspektiv, er jo dette selve oppskriften for å skape kreativ og effektiv kommunikasjon, sier Bryde i pressemeldingen.