
Her er årets shortlist til Performance Awards
Med hele 87 bidrag er antall innsendte jobber til årets Performance Awards høyere enn noensinne.
– Det er inspirerende å se hvordan bransjen har samlet seg og sendt inn så mange sterke og varierte bidrag. Det viser hvor høyt nivået er på datadrevet markedsføring og resultatorientert arbeid i Norge, sier Hanne Gilje Sekse, en av årets juryledere, i en pressemelding fra Mediebyråforeningen.
De skriver i pressemeldingen at bidragene viser tydelig at datadrevet markedsføring, innovasjon og resultatorientert arbeid står i sentrum for årets konkurranse.
Blant de mest populære kategoriene finner vi Online Performance, der selskaper viser hvordan de optimaliserer kundeopplevelser og maksimerer salg i digitale kanaler, samt Bruk av data, der avansert innsiktsarbeid gir markedsførere konkurransefortrinn.
Det vil også deles ut årets Performance Talent til en person som har jobbet mindre enn to år i bransjen, her er det ekstremt tett løp i toppen med mange utrolig flinke talenter.
Juryen, som består av 24 erfarne eksperter fra både store og små byråer og annonsører, har gjort et grundig arbeid med å vurdere hvert enkelt bidrag. Kompetansen innen digital markedsføring, effektmåling og helhetlige mediestrategier har sikret en solid og rettferdig prosess.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no