Årets juryledere: Inge Hofstad Kjeilen (dentsu), Hanne Gilje Sekse (Try) og Patric Ligner (Publicis Starcom)
Årets juryledere: Inge Hofstad Kjeilen (dentsu), Hanne Gilje Sekse (Try) og Patric Ligner (Publicis Starcom)

Her er årets shortlist til Performance Awards

Med hele 87 bidrag er antall innsendte jobber til årets Performance Awards høyere enn noensinne.

Publisert

– Det er inspirerende å se hvordan bransjen har samlet seg og sendt inn så mange sterke og varierte bidrag. Det viser hvor høyt nivået er på datadrevet markedsføring og resultatorientert arbeid i Norge, sier Hanne Gilje Sekse, en av årets juryledere, i en pressemelding fra Mediebyråforeningen.

De skriver i pressemeldingen at bidragene viser tydelig at datadrevet markedsføring, innovasjon og resultatorientert arbeid står i sentrum for årets konkurranse. 

Blant de mest populære kategoriene finner vi Online Performance, der selskaper viser hvordan de optimaliserer kundeopplevelser og maksimerer salg i digitale kanaler, samt Bruk av data, der avansert innsiktsarbeid gir markedsførere konkurransefortrinn.

Det vil også deles ut årets Performance Talent til en person som har jobbet mindre enn to år i bransjen, her er det ekstremt tett løp i toppen med mange utrolig flinke talenter.

Juryen, som består av 24 erfarne eksperter fra både store og små byråer og annonsører, har gjort et grundig arbeid med å vurdere hvert enkelt bidrag. Kompetansen innen digital markedsføring, effektmåling og helhetlige mediestrategier har sikret en solid og rettferdig prosess.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS