Nicolai Drange og Gard Wanderoy vant gull i non-profit-kategorien.

Disse vant priser på DCC Awards

Onsdag 9. oktober ble DCC Awards arrangert i Oslo. Her får du en liste over alle vinnerne.

Publisert Sist oppdatert

Onsdag ble vinnerne av Ocean Outdoor’s Digital Creative Competition (DCC) kåret under DCC Awards på Ambassaden i Oslo. 

Det ble delt ut priser i kategoriene Commercial, Non-Profit og Student. Premien er å få sine kampanjer realisert med millionverdier i eksponering på Ocean Outdoor sitt digitale utendørsnettverk.

Her er vinnerne:

Commercial:

  • Gull: “The Steal Deal” av NORD DDB for McDonald’s

Kreatører: Ingrid Gulaker Skoglund, Tage Hogness og Jens Østrem

  • Sølv: «Et push til å gå mer i dybden» av Atyp for Klassekampen

Kreatører: Ulrik Waagsether, Sindre Veseth Foss, Marius Jensen, Carl-Erik

Engelstad og William Grøslie

  • Bronse: “Nasjonaldagen derpå” av Ring 2 for Foodora

Kreatører: Ole Garbo og Anders Bjørtomt

Non-profit:

  • Gull: «Tap in donation” av Rosser for Zuccarellostiftelsen

Kreatører: Nicolai Drange og Gard Wanderoy

    • Sølv: «Brannsikring tar ikke mye tid» av Minnesota Brand Agency for Brannvernforeningen

Kreatører: Kim Amundsen, Stian Birkelid, Tor Erik Skaar og Aslak Gausen.

  • Bronse: «Hev hodet» av TRY for Blå Kors

Kreatører: Elke Vindenes og Sondre Gogstad

Student:

  • Gull: «Fra Amazonas til Frogner» av Hafsteinn Runarsson og Håkon Eriksson for Regnskogfondet
  • Sølv: «Boligkrise i regnskogen» av Mari Tøstiengen, Astrid Monsen, Vilde Strøm Bjørntvedt og Kristian August Dahl for Regnskogfondet
  • Bronse: «Ikke sett regnskogen på lydløs» av Hedvig Topnes Hauge og Greta Sveinsen Trotta for Regnskogfondet

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS