Partnerstudio sikrer seg flere nominasjoner i anerkjent content-konkurranse
Partnerstudio har fem vinnersjanser senere denne måneden i Digiday Content Marketing Awards.
– Vi skal være ledende innen historiefortelling i Norge, og det at vi også utmerker oss internasjonalt viser at vi leder an, sier daglig leder i Schibsted Partnerstudio, Mikaela Folkestad, i en pressemelding.
16. mai går Digiday Content Marketing Awards av stabelen, og Schibsted Partnerstudio og Schibsted Marketing Services er shortlistet med hele fem nominasjoner.
Fire av de fem nominasjonene er i kategorien «Mest effektive/målbare kampanje». Det er Partnerstudio-sjefen svært fornøyd med.
– Noe av det viktigste for oss er å skape effekt for våre kunder. At vi klarer å jobbe gjennom hele trakten med content, og også generere kjøpsintensjon, kvalitetsleads og salg for kundene, er vi er veldig stolte av!
Fire av kampanjene er for kunder i SMB-markedet.
– Vi har det siste året hatt et bevisst fokus på små og mellomstore kunde, og her ser vi et kjempepotensial når det kommer til innholdsmarkedsføring. Dette viser kraften til innholdsmarkedsføring - uavhengig av budsjett, avslutter Partnerstudio-sjefen.
Partnerstudios nominasjoner:
- Mest effektive/målbare kampanje, for Folkeinvest
- Mest effektive/målbare kampanje, for Kjempetroll
- Mest effektive/målbare kampanje, for Neptune Energy
- Mest effektive/målbare kampanje, for Regnskogfondet
- Beste produktlanserings-kampanje, for Elkjøp Nordic