Styreleder og gründer Terje Davidsen, daglig leder Erik Johnsen og digital leder Robin Andersen.

NXT henter digital multikunstner fra reklamebyrået Ferskvann

– Jeg valgte NXT fordi jeg opplever dem som fremoverlente, og som noe mer enn et tradisjonelt reklamebyrå, sier Robin Andersen.

Publisert

– Vi er alltid på jakt etter flinke folk, og det å få med Robin på laget er en fjær i hatten, sier daglig leder i NXT, Erik Johnsen, i en pressemelding. 

Robin Andersen kommer fra reklamebyrået Ferskvann, og har lang erfaring som idémaker, konseptutvikler og kreativ leder, med et godt grep om det digitale landskapet innenfor sosiale medier, søk, web og E-commerce.

– Jeg gleder meg til å bidra med min erfaring og innsikt innen det digitale landskapet, og er allerede godt i gang med en rekke prosjekter i NXT, sier han.

– Robin er en ambisiøs og målrettet digital multikunstner, med over 18 års erfaring fra reklamebyrå. Han er en utdannet designer med lidenskap for teknologi og teknologiverktøy, som gjør ham både operativ og analytisk, fortsetter Johnsen.

Andersen har tidligere jobbet med merkevarer som Pepsi Max, Coca Cola, Vita, Vitus Apotek, Jernia, DFDS, XL-Bygg, Redd Barna og Kreftforeningen, og har vunnet en rekke utmerkelser i både Gulltagen, Max Marketing Mix og Innlandsperler.

– Jeg valgte NXT fordi jeg opplever dem som fremoverlente, og som noe mer enn et tradisjonelt reklamebyrå. Hele NXT-huset har en veldig spennende rigg der man kan få alt man trenger av tjenester samlet under ett og samme tak. Det gjør det enklere for merkevarer å lykkes med bærekraftige resultater – og dét er spennende, forteller Andersen.

– Det at vi nå har fått med en digital tusenkunstner som Robin på laget, og som har jobbet med de største merkevarene innen E-commerce, retail, reiseliv, ideelle organisasjoner, bygg, finans og eiendom, kommer veldig godt med i vår satsning fremover, avslutter styreleder i NXT, Terje Davidsen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS