Kornelia Minsaas er klar for Sannum & Bergestuen
Skal nå bruke sitt engasjement og SoMe-ekspertise i jobben som rådgiver i byrået.
Denne artikkelen er over to år gammel.
— Her er det hjerte, latter, kake og bobler, for Kornelia var akkurat den vi ville ha med på laget. Hun har et unikt øye for hva som skaper ekte engasjement i sosiale medier. Spesielt det kundene våre må bli bedre på; nemlig godt, organisk innhold i et always on-perspektiv – ikke bare under større kampanjer, sier daglig leder Eva Sannum i en pressemelding.
Minsaas blir den sjette inn i selskapet og den andre eksperten på sosiale medier etter at Frida Marie Grande startet tidligere i år.
Mange kjenner Minsaas gjennom satsningene til DNB og DNB Ung, hvor hun både var ansikt utad, innholdsprodusent og bidro med konseptutvikling. Fra oppstart i 2018 til 2021 vokste Instagramkontoen @dnbung fra 500 følgere til 27.000 unike fans.
Kornelia Minsaas har styrket flere merkevarer i sosiale medier, med en personlig og målgruppeeffektiv kommunikasjon over tid.
– Dette blir utrolig spennende. Nå blir målet å bistå flere bedrifter å nå sitt fulle potensiale på sosiale medier. Effektiv, digital kommunikasjon kommer gjerne av kreativitet og personlig tilpasset innhold. Jeg håper jeg kan bidra mye med det fremover, sier Kornelia Minsaas.