
#Påskepraten
Ellinor skal endelig feire påske i Norge igjen: – Solo, peis og kryssord – perfekt!
Etter fire år i utlandet blir det påske på norsk vis for Spoon-profilen.
KOM24 har stilt noen spørsmål til folk i kommunikasjonsbransjen om hva de skal gjøre denne påsken, hva de anbefaler å kose seg med – og hva som har vært det morsomste de har opplevd på jobb.
I dag er det Ellinor Stenhammer, innholdsprodusent i Spoon Agency, som svarer i påskepraten.
– Hva skal du gjøre denne påsken?
– Jeg skal endelig feire min første påske i Norge på fire år! Vi skal på hytta med hele familien og bare chille max. Spill, peis, bålpanne, Solo og kryssord – perfekt, sier hun.
– Hvilke serier vil du anbefale andre å se på i påsken?
– Severance! Jeg er fortsatt på sesong én, men det er altså så spennende og lett å binge. Eventuelt White Lotus – SYKT spennende.
– Hva synes du er det beste med påsken?
– Freia påskeegg, hehe.
– Hva er det morsomste du har opplevd på jobb?
– Oi, den er vanskelig. Må vel bli den gangen vi gjorde guerrilla marketing på det største kjøpesenteret på den sørlige halvkule – og ble kastet ut. Sjefen min var kledd i viruskostyme for å promotere en sminkekostrens, ler hun.
– Hvordan vil du karakterisere markedsføringsåret så langt?
– Autentisk. Det har jo vært en trend lenge å gå bort fra polerte, perfeksjonerte IG-feeder, men endelig har flere større merker begynt å skjønne det også – som er gøy å se. Når til og med «kjedelige» bransjer får topplederne til å gjøre brainrot marketing, har vi nådd peak, spør du meg.
– Hva opplever du at folk i bransjen snakker mye om, og er det noe du mener fortjener mer oppmerksomhet?
– UGC – og ja, absolutt! Folk er lei av å se de samme influencerne få brand deals i hytt og gevær. Vi vil se en som deg og meg mene noe om noe – og vi stoler mer på det. Ikke bare er det mer effektivt, men det er rimeligere. Win-win.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no