Fell Technology lanserer nytt produkt – har inngått nytt byråsamarbeid
JCP PRAD overbeviste og gikk seirende ut av byråkonkurranse i kampen om Fell Technology.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi gleder oss virkelig til å begynne, sier byråleder Lars Eia Kirkholm i JCP PRAD om byråets siste tilskudd på kundelisten, i en pressemelding.
I løpet av året skal Fell Technology lansere et nytt produkt og merkevare med en rekke innovative tjenester – som kommer til å ta verden med storm, ifølge Eia Kirkholm.
– Jeg kan ikke fortelle om det som skal lanseres, men jeg kan si at dette er noe som kommer til å berøre folk flest.
Kreatørene Helge Svendsen og Øivind Kristiansen i JCP PRAD ser fram til å jobbe sammen med Fell Technology.
– Å få være med på å lansere en såpass kul teknologi som skal lanseres i hele verden er ikke hverdags, spesielt dette som berører såpass mange. Vi har klokkertro på tjenestene de leverer, og i tillegg er det en utrolig kompetent og fin gjeng, sier de.
Presenterte et solid konsept
Administrerende direktør i Fell Technology, Michael Jacobs forteller at de lette etter et byrå som forsto produktet og tjenestene deres.
– JCP PRAD overbeviste oss med et solid kreativt konsept, som kan fungere like bra i USA som Norge, sier Jacobs.
I tillegg viste byrået hvordan konseptet kan tas ut i både reklame, PR, sosiale medier og innhold.
– Vi står overfor en veldig spennende tid og gleder oss stort over å ha med oss JCP PRAD på veien.
Eia Kirkholm sier at arbeidet som kom seirende ut av konkurransen er et godt eksempel på hvordan byrået lykkes med å velge de virkemidlene som til enhver tid er best for kunden.
– Det er det som er så fint med å tenke virkemiddeluavhengig. Vi hadde en veldig sterk idé som vi klarte å vise fram i alle kanaler.