Oppfordrer til å sette mental helse i fokus
For tredje år på rad oppfordrer FMG mediebransjen til å sette mental helse i fokus.
– Konkrete tiltak for å skape et balansert og trivelig arbeidsmiljø kan øke produktiviteten og arbeidsgleden i den ellers så mørke november måneden - noe som gagner alle involverte parter, sier Helene Davidsen, Country Manager hos FMG Norge i en pressemelding.
For tredje året på rad dedikerer FMG en hel uke til å fremme mental helse gjennom arrangementet Media Mind Week.
– Våre medarbeideres trivsel er en høy prioritet for oss, og vi ser konkrete resultater i form av økt produktivitet og arbeidsglede, samt et rekordlavt sykefravær. Å slippe taket i arbeidet og 'logge av' kan være en utfordring, spesielt i en bransje der grensene mellom arbeid og hvile viskes ut, sier Davidsen.
FMG har utvidet invitasjonen til sine søsterselskaper Splay, Newsner, N325 og Appelberg, alle en del av Caybon-nettverket.