Hver tur teller er poenget i VYs nye kampanje.
Hver tur teller er poenget i VYs nye kampanje.

Hver tur teller for Vy i ny kampanje

Slik skal de få flere til å reise med buss og tog.

Publisert

I Vy sin siste kampanje, signert Pol, dramatiseres det over alt det vidunderlige som kan oppstå når du reiser kollektivt, men det er kanskje ikke helt deg, skriver de i en pressemelding.

De skriver videre at de aller fleste bilder og filmer fra kollektivtransportørene handler om hvor praktisk og effektivt det er å reise med tog, buss eller bane. Men det handler også om miljøet, og om at hver tur du bytter ut bilen med toget eller bussen teller.

– I fjor transporterte vi i Vy 166 millioner reisende med våre tog og busser. Det er stor sannsynlighet for at mange av disse har gått glipp av vakker natur eller en god arbeidsøkt på grunn av mobilscroll eller en høneblund. Men det aller viktigste er at de har valgt kollektivt og med det bidrar til et grønnere samfunn, sier Frode Skage Ullebust, leder for merkevare og markedsføring i Vy i pressemeldingen.

Det er POL og Pravda som står bak filmen.

Powered by Labrador CMS