Helthjem og Simpleness kommer med en ny vri i sin nye kampanje.

Helthjem og Simpleness med ny kampanje - vintage levert på døra

Sammen med Helthjem har Simpleness utviklet et kommunikasjonskonsept som skal pågå ut året.

Publisert

Konseptet deles inn i faser. I første omgang er målet å minne målgruppen på hvor deilig det er å få bruktskattene man har kjøpt, levert direkte på dørmatta.

 –Vi lot modeller fra ulike tidsepoker posere på dørmatta hjemme hos folk, hos de som har bestilt klærne. Uten musikk og tydelige markører om at vi befinner oss midt i et fotoopptak for moteklær ble det rart og gøy synes vi, sier Silje Fjeld, kreativ leder i Simpleness, i en pressemelding.

Kampanjen er en del av en større helhet som strekker seg over en lengre tidsperiode. Neste steg gjennomføres i oktober. 

 – Det har vært både gøy og kreativt å jobbe med denne kampanjen, vi ønsker å styrke posisjonen vår innen fashion, ha glimt i øyet og samtidig vise målgruppen av vi er best på hjemlevering, noe jeg mener kommer godt frem i kampanjen, sier markedskonsulent i Helthjem, Iris Eide.

Konseptet er tatt ut på alt fra Stills og digitale boards, til bannere, reklamefilm samt en rekke ulike uttak for Meta, TikTok og Snapchat.

 – Vi er fornøyde med å ha laget et konsept vi ser fungerer på alt fra «sekssekundere» til frie tolkninger av ulike SoMe-innholdsprodusenter, sier Silje Fjeld.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS