HS Media varsler nysatsing på markedsføring og kommunikasjon
Skal øke staben.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi ser at kundene ønsker mer av oss. Det være seg tjenester innen innholdsmarkedsføring, sosiale medier og mer ekspertise innen søkeordoptimalisering. I tillegg ønsker vi mer kompetanse innen annonsestyringsprogrammer som Google Ad Manager for optimalisering av trafikk og inntekter for våre oppdragsgivere, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i en pressemelding.
Der varsler han at selskapet som til daglig selger annonser for over 50 titler på papir i tillegg til 20 nettsteder nå har fått ja fra fra konsernledelsen i Aller Media Norge til å gå i gang med en bredere satsing på salg, rådgivning og produksjon av innhold til markedsføring av ulike varianter.
– Vi skal selge, produsere innhold samt drive rådgivning innen kommunikasjon og markedsføring. Utviklingen går også i retning av at merkevarer ønsker å satse mer på innholdsmarkedsføring i egne og andres kanaler. Vi skal både bidra til å skape strategien – samt å produsere innholdet, sier Sandholt.
I dag har selskapet 28 ansatte og selger for drøye 120 millioner kroner, nå jakter de fire nye hoder.