Sara Strand og Ida Solem i Takk for sist spår årets trender.
Sara Strand og Ida Solem i Takk for sist spår årets trender.

Takk for sist må se at inntektene fortsatt går nedover

Selv om driftsresultatet økte med 7500 prosent i fjor, ble det ikke mye penger i kassen for det lille byrået. 

Publisert

Midt under pandemien bestemte Ida Solem og Sara Strand seg for å starte innholdsbyrået «Takk for sist».

Begge har jobbet med innhold og digital markedsføring siden de gikk ut fra reklamelinjen på Høyskolen Kristiania.

Det lille Ålesundsbyrået har vært nødt til å se at inntektene har gått sakte, men sikkert, nedover siden oppstarten. 

I 2022 hadde de 2,76 millioner i inntekter. Året etterpå stoppet det på 2,59 millioner kroner og i fjor ble det 2,35 millioner kroner i inntekter. 

Men på den positiv siden er det verdt å merke seg at resultatet går den rette veien. I 2023 ble årsresultatet magre 825 kroner, mens i fjor hadde det vokst til 63 015 kroner, en vekst på 7500 prosent. 

Samtidig har byrået minimalt med utgifter og eierene av byrået har hatt samlede lønnsutgifter på 1,67 millioner kroner. 

Selskapet har også penger på bok. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS